tirsdag 8. mai 2012

Vask av krystall lysekrone

Jeg elsker krystall lysekroner. Til å rengjøre de bruker jeg The Laundress New York Glass and Mirror Cleaner og en linklut eller et oppvaskhåndkle. Bare sprayer på kluten og tørker av eller direkte på krystallene og tørker av.  Jeg kjøper sprayen hos http://www.corall.no/. Nå har de kampanje i nettbutikken hvor en får med en flaske Durance romspray gratis ved alle ordrer så lenge lageret rekker.Romsprayen kan velges i flere nydelige dufter.





The Laundress New York Glass and Mirror Cleaner bruker jeg også på alle speil, glassveggene i dusjen og brillene mine.

9 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du vil være med på konkurransen min.
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du er med på min give away.
    Jeg får gå inn på nettsiden å sjekke ut glass vasken.
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Takk for tipset av krystallkroner;)
    Koselig at du vil være med på min Gi bort;)
    Følger deg videre;)

    Ha en fin maiuke;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Hei :) Takk for koselig hilsen på bloggen min! Og nå fant jeg jo din :) Her likte jeg meg, mye fint! Og takk for tipse om denne krystall-vasken. Jeg og elsker krystallkroner og slikt, og har litt av det...men har aldri finnet noe skikkelig som renser det ordentlig. Takk ;) Så håper jeg du har en fin-fin søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Du vant 1. premien på min giveaway, som er et gavekort på 500,- fra Whiteaway.
    Send meg adressen din..
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Heihei
    Gratulerer med veunnet give away hos meg..
    Se mer inne på bloggen min

    klem fra Lill

    SvarSlett
  7. Nydelig lysekrone du har, og nyttig tips. Hyggelig at du vil delta på min giveaway
    Klem T

    SvarSlett
  8. Bare innom for å ønske god pinse!
    Klem T

    SvarSlett